★ 1408

Visst var det väl en underbar dag igår? Det var så varmt och så otroligt skönt! Jag hoppas verkligen att det blir lika väder på Lördag när vi ska fira William, att få sitta ute i vårsolen.

William sitter här på golvet och ska klä på sig själv, han är verkligen i "Kan själv" åldern, hihi.
Hämtar sina egna kläder och klär på sig själv. Så duktig min lilla skrot!
Som förresten kan säga mormor nu och duka.

Idag ska min käre make till doktorn, han ser ut som en fotboll i ansiktet. Uppsvullen som galet, alldeles stenhårt är det. Han ser jätte läbbig ut! Jag är så orolig att det ska vara något allvarligt... =(

Igår var vi i Trosa, Wille lekte med Banjo hela dagen och de var så söta, de lekte i Spindelparken och Banjo skjutsade Wille på motorcykeln, runt runt. Haha

image132

Här kommer vi i full rulle!


image134

Maka på er!! Här ska vi fram!!


image133

Rutschkane åkning! (Läs: Ruschelkana)

Igår hyrde vi film, 1408 hette den, en skräckis av Stephen King. Den va jätte läbbig!
När tom JAG, Ida, sitter med händerna för ansiktet då är filmen bra läbbig! haha
Den blir det att titta på snart igen! Garanterat...

Vi fnular på våran semester. Tog hem broschyrer om Legoland men vid närmre eftertanke så kanske en solsemester är roligare? Eller är det bara jag som tänker själviskt då? Vad skulle Wille tycka?
Att bada hela dagarna och springa naken på stranden eller en dag på Legoland?

Idag börjar jag jobba kl 12. Ska nog sminka mig nu, ska åka till Trosa innan och kika på en sak.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bara en tanke... är han inte lite liten för Legoland. Det är ju ett ställe man vill minnas som man kanske inte återvänder till på ett tag.
Vi hade årskort på Kolmården när Madde va i den åldern. Sen har vi nog testat det mesta vad gäller ALV, Ölands djurpark, Skara, Borås djurpark, Liseberg, Grönan, Funcityvarberg, barnen älskar dessa ställen. Du fick min mejl om du vill höra av dig o få tips.

2008-04-21 @ 09:56:27
URL: http://line73.blogg.se
Postat av: Emelinda

Tror en solsemester är mer uppskattat i den åldern iaf. Bada o leka i sanden. Visst, Lego är väl kul men han tröttnar nog fort. Dit kan ni nog åka om ett par år ist tror jag :)

2008-04-21 @ 13:00:19
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: LINDA

Jag skulle ta sol semester... Legoland skulle jag åka till när han är i benis ålder.. roligare då tror jag.. Tror söt wille skulle älska å plaska i vattnet å äta is glass hela dagarna.. :)

Pussa han från mig å säg att jag älskar han..

PS: om ni tar en sol semester så lovar jag att köpa världens coolaste badbraxer DS

2008-04-21 @ 14:09:10
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0