★ Benjamin Syrsa

Vilket underbart kalas det var igår! Wille är så glad över alla hans paket! Han leker med dem hela tiden,
bara massa succé paket! =) Å världens finaste tårta, sätter in en bild på den ikväll.
Ska sminka mig snart, ska jobba idag. Men slutar 16, då möter La Familia upp mig så ska vi köpa en cykelstol till William. Och så ska vi in till PoP och shoppa lite, han fick ju presentkort därifrån =)

Men hörrni, min systerson Benjamin! Han är ju bara världens sötaste Banjo, han cyklade hit igår, från Trosa till Vagnhärad helt utan stödhjul. Och samma väg hem! Så 2* 7 Km vilket blir typ 1,5 mil. Helt otroligt! Han är så duktig, han får inte va så stor, han ska ju alltid vara liten ju! Glömde skriva att han är 4 år...

Seriöst, våra grannar. Jag förstår inte vad de tänker med. De har ingen hänsyn alls.
Ibland blir jag bara så otroligt trött på dom!!!!  Villa nästa tack...

Nähej, om man ska ta och sminka sig lite och dra till jobbet. Har bilen idag för bussarna på en söndag var ju värdelösa. Micke och Wille får ta bussen in sen. Wille är helt exalterad! (stavas det så??) haha 

Kommentarer
Postat av: Janet

Jag är helt kär i din underlagscreme från Make up store....!!!!

2008-04-27 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0