★ Fy

Jag är så trött. Så trött. Jag är ledig nu i 3 dagar och gissa om det ska bli skönt!!! Ojojoj...

Slökollar på Så ska det låta men tycker det var en ganska tråkig omgång...Det enda som är kul är Peter Settmans garv!! haha, visst håller ni väl med om det? Det är ju bara lugna låtar. Förra omgången var det iallafall lite drag i. Det håller du väl med om pappa?

Usch, jag drömde en sån mardröm inatt, att farmor dog i pappas soffa och hon blev svart, hon låg där och ruttnade. Pappa och någon mer fick bära ut henne i en sopsäck. Det var en sån läskig dröm att jag blir gråtfärdig bara jag tänker på den! Jag vill inte veta av den! Vill bara att den ska försvinna ur mitt huvud!!!!  =(

Drömde också att det föddes kattungar i tvättstugan. Helt sjukt vad jag drömmer...
Så mycket snurr i min hjärna nu när jag börjat nytt jobb...

Måste meddela "chefen" när jag ska ha semester, det blir garanterat utomlands, frågan är bara var.
Någonstanns där det är billigt att leva men som har minimalt med flygtid =D
Nånstanns varmt, tips tack =)

Jag är så mätt. Fy. Ätit tacos...ojoj.

Nä vet inte vad jag ska skriva om, ska krypa in till min make och mysa lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch vilkaoäcka drömmar.
Ang resa:
Billigt på plats, allt betalt innan därav väldigt dyra resor.
http://www.Nazar.se
Vi var på Pegasos World förra året o Pegasos Royal i år. Helt underbart.

2008-04-11 @ 21:55:51
URL: http://line73.blogg.se
Postat av: LINDA

ja då är man väl bortskämd... jag har inte ens fått 1 pannkaka... :(

Jag hoppas du fattar att jag skämtar???

2008-04-11 @ 22:09:50
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Postat av: Sussaane

Åk till Tunisien! Billigt att leva som bare den och jag vet ett billigt al inclusive hotell precis vid stranden! Kostar cirka 6000 / person, MED all inclusive!

2008-04-13 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0