★ God morgon

God morgon på er! Idag tar jag faktiskt bilen till jobbet så jag får vara med William lite längre.
Han sitter i mitt knä nu, vi har läst tidningen ihop så tänkte jag bara smita in här och  skriva några rader.

Jag hoppas på att kunna sluta 16:30 idag så jag och William hinner baka bullar tillsammans, perfekt att jag har bilen då. Ibland får man lyxa till det tycker jag =)

Jag har EMD på hjärnan "Jenny let me love you.." Den bara går på repeat i min hjärna, just bara den frasen också. haha enformigt?

Tack alla för de fina gratulationerna William fick igår! Så mycket sms =) Jätte kul!

Nä nu ska jag leka med honom!!

Kommentarer
Postat av: LINDA

HA HA HA Jag har oxå den låten på hjärnan.. har sjungit på den sen i går.. ha ha...

2008-04-23 @ 13:42:32
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0