★ Grattis alla

Willes birthday idag =) Han började dagen med att skratta, då fick han massor med paket i sängen och han hade jätte kul! På dagis idag har han blivit firad med att bla få sitta i kungastolen =)
Min älskade kille som är 2 år redan. Var tar tiden vägen? Helt otroligt.

Har jobbat hela dagen, så har tyvärr inte fått vara med fisen men på Lördag, då ska vi fira honom!! Med buller och bång!!

Har kommit in i arbetet nu mer och mer. Jag känner att jag kan prata om klockorna utan att känna mig helt vilsen...

Nä hörrni...vet inte vad jag ska skriva mer. Ska nog duscha och knoppa snart!

Men först:

Grattis William
Grattis Pappa
Grattis Birgitta

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Gaaah så mkt jobb igår att jag helt glömde bort lilleman :( GRATTIS WILLE om än i efterskott ;)

Pussen

2008-04-23 @ 12:06:05
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0