★ Härligt

Nu har jag och William bakat bullar. Fast det var mest William som bakade faktiskt! Han är otroligt duktig på baka och laga mat. Synd bara att morsan Ida hade för varm vätska som mördade jästen. Bullarna jäste inte riktigt...Men jag tror de ska gå att äta? Måste smaka....Jo da, det går!
Vi har bakat sockerfria bullar till pappa, så han kan frossa lite =)

Det har gått fint att jobba idag men när jag skyndar mig hem för att jag vill vara med William så är det ju såklart broöppning *morr* Så där sitter jag i solskenet och bara irriterar mig. Men jag kom hem iaf =)

PÅ lunchen var jag ju tvungen, det var så underbart väder så vad gled inte ner om inte årets första mjukglass:

image135

Måste tillägga att det var världens goaste strössel! Helt sjukt, salt blåbär tror jag den hette. *Mmmmm*

Jag ska avsluta här och gosa med min make. Det är inte ofta vi träffas nu för tiden.
Jag är kramsjuk.

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Gud så gott det där strösslet såg ut, nu blev jag ju toksugen.

2008-04-23 @ 20:59:55
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0