★ Korv

Sitter på jobbet, ja jag sitter faktiskt, jag hittade en stol i skyltfönstret. Den drog jag fram så jag kan sitta här och slöa tills jag öppnar om en timme. Såklart så släpade jag med mig datorn så jag har nå att göra, tänker inte jobba gratis en timme! ;)

Har inte fått mitt passerkort än så jag kan inte gå på toa eller fylla min vattenflaska. Rena slumpen att jag kom in här iöverhuvudtaget. Jag är så törstig, åt precis upp min 2 mackor jag tog med mig, har ju Tidermans 2 meter rakt över så jag får väl gå dit och köpa vatten =)

Åt varken lunch eller middag igår, vilket imorse resulterade i gallont, illamående och mage i olag. Jag får skylla mig själv, men idag måste jag äta annars får jag sådana problem med magen...

Annars då, femte dagen idag på jobbet, jag öppnar idag och jobbar själv i 2 timmar tills min kollega kommer. Jag kan inte skura golvet eller så eftersom jag inte har någe passerkort...Det är så sjukt mycket att göra i klockskåpen, allt ska om möbleras och det åker ju såklart jag på att göra, fast det inte är jag som har ställt till med röran. Men men, nu är de skåpen mitt ansvar så det är bara att bita ihop.

Åh, jusste! Det var en sådan snygging här inne igår som sökte jobb. Mumma! Jag tyckte vi skulle anställa honom så man får lite ögongodis =D Kollegan sa bara "Ja men vi måste ju arbeta också" Äh, tråkis...

Jag hann med den tidiga bussen igår så jag var hemma vid 20. Nice. Jag åker med Micke hem idag eftersom han också jobbar. Plutten är hos sin farmor...

Nä hörrni jag bara skriver om mitt  jobb, det är ju inte så kul att läsa om kanske.

Förresten, busschaffören idag kunde inte säga R. Haha. "Centjum" "Södetälje syd" hihi

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tycker det är intressant att läsa om ditt jobb gumman :)

2008-04-05 @ 09:56:14
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: LINDA

jag tycker med det är kul att läsa om ditt jobb!!! Om du blir super hungrig så ring mig så kan jag komma med något... jag fungerar som jour havande matleverans... gör jag åt mamma med när hon jobbar på lc....

2008-04-05 @ 12:28:52
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0