★ murvel

Sitter här och äter en prickig banan. Det får bli min middag idag, tillsammans med en bulle från tidigare idag. Orka laga mat nu?? Nej fy fasen. En rejäl pizza vore mer än gott. Har varit sugen på det i flera dagar nu!! Förstår inte...

Imorgon fyller min älskling år, och jag jobbar hela dagen =( Usch vilken hemsk mamma jag är. =(

Äntligen så fungerar våran tv. Eller parabol. Fick en ny sån där box och det fungerade direkt.
Micke köpte genast  en Djurgården match men han ligger och sover nu med William, för han ska jobba natt.
Så varför köpte han den? *asg*

Min älsklings Micke har fått medecin för hans yberstora fejjs. De tog också massa prover som ska iväg på analys. Stackars Micke, alla har bara sagt att "det är ingen fara, bla bla bla, avvakta" Men doktorn skrev ut medicin direkt och snodde massa blod från han...Stackars Micke! Hoppas han fick ett klistermärke.
Men nu har min dödsångest satt igång, nu är jag så himla rädd att han ska dö. Att han har värsta sjukdomen eller nåt =( Om han lämnar oss så blir jag arg. Då jäklar ska han få på moppo!!

Nehejj, nu ska jag se på DIF-Gais. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Usch då, hoppas det inte är nåt allvarligt med Mikey. Låter ju som nån allergisk reaktion tycker jag. Håller alla tummar jag har för att han bättrar sig så snart som möjligt!!

Saknar dig plutt. Puss

2008-04-21 @ 21:55:41
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: LINDA

Krama om micke från familjen nyberg!! En sån där krya på dig kram...

Hoppas du fick nå godare i dig i dag en en prickig banan å en bulle...

Själv gjorde jag en chili corncarne men min gravida sida tyckte inte om det längre så nu är jag jätte hungrig å stoffe är sen å jag börjar bli arg.. *grrrr*

2008-04-22 @ 18:30:33
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0