★ Sådärja

Gott folk!!! Har ni saknat mig??? Bloggen har ju inte fungerat på flera dagar och när den väl gör det så började jag ju på nytt jobb så jag har helt enkelt varit för trött för att blogga. Det är så sjukt mycket att ta in på ett nytt jobb. Att jobba på Ur&Penn är fan inte lätt ska jag säga er! Klockreparationer, kortningar, stiftbyten, batteribyten m.m m.m m.m *puh* Bara att räkna kassan och allt det där med alla hundra olika tangenter. Jag har drömt om jobbet i 2 nätter nu! Snacka om kaos i mitt huvud... Jag verkligen längtar till den dagen man jobbar som en vanlig anställd och fattar var allt ligger och hur det fungerar. Alla dessa klockor...ojojoj.

Jag som har sjukt mycket bilder i mobilen som jag skulle satt in, men nu är ju de supergamla så de är ju inge kul.

Köket börjar likna ett kök. En av de 3 köksbänkarna ska bara snedsågas lite så det passar väggen, så ska handtagen borras upp, lite passbitar ska till och så såklart kaklet. Som vi ännu inte köpt eftersom vi aldrig hittar nåt vi gillar. Finns ju bara massa mosaik. Vill ha nå mosaik! Bara massa plotter. Blä. Vet inte vad jag vill ha? Men det vet man väl när man ser det =)

Idag blir det att storhandla då vi har tomt i varenda skåp och kyl/frys. Vi måste till Ikea också och lämna tillbaka ett trasigt paket och så ska vi till El Giganten och "Få en cykel på köpet" =D
Nä, men vi sa ju upp bredband, tele och tv ju eftersom vi inte visste hur ekonomin skulle bli men så jag till Micke att OM jag får jobbet på Ur&Penn så kan vi ju skaffa Canal Digital för då har vi ju råd... Och jag vill ju ha en cykel som jag kan ta till och från bussen så vad passar inte bättre än El Gigantens erbjudande då??? =D =D =D WOOHOO!!!

I Tisdags var jag på seans. Det var jätte trevligt, åt buffé och fikade. Fick en hälsning från farfar!! Åh, farfar. jag saknar dig!!!!!! Hon började med att fråga om bokstaven I. Jag sa då att jag heter Ida...Så sa hon att någon har skivor från farfar, skivor som han tyckte mycket om. Och det har ju pappa, en back med gamla LP skivor.
Hon såg även en cykel *asg* Och sa att jag kommer få min cykel! Haha, ja tydligen så El giganten here we come!!! ;) Hon sa att en vän på bokstaven F är en bra vän och att jag ska vårda den vänskapen. Kunde bara komma på Frida som inte mår så bra nu. Vi träffas ju aldrig och jag har inte lagt någon energi på det heller så jag kanske måste ändra mig?  Hon sa även att min reservplan kommer vara i ett år ungefär, men det kan leda vidare, så reservplanen kanske kan utvecklas till något "bättre". Jag har ju mitt nya jobb som reservplan för sen vet jag ju inte vad jag ska göra, det är ju ett grav vik. I Ungefär ett år =D

Så slutsumman av denna seans är att det finns inga tvivel. Personer började gråta av sina hälsningar och en jätte trevlig tjej från västerljung skrattade åt sin, haha. Det var något om nån säng som hon babblade om så jag var ju tvungen att fråga efteråt. Det visade sig att de hade varit på en SOVA butik och köpt en svindyr säng som egentligen hade varit ett onödigt köp =D haha...sån där impulsgrej..

Vi har faktiskt ett riktigt köksbord nu så jag ska knalla in dit för att äta frukost med min underbara familj.

Är ledig idag. Najjs.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Härligt att höra att det går bra på jobbet :)

Häftigt med seans, vill jag också testa :P

Vad har hänt med Frida? :(

2008-04-03 @ 11:03:14
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Haha men grannen är en 40 årig karl :P

Men usch då, lilla Frifisen då. Går hon o pratar med nån o får hjälp då? Medicin?

2008-04-03 @ 16:42:01
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: LINDA

vilken tid jobbar du i morgon???

2008-04-03 @ 19:49:50
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0