★ Tacos

Full rulle all day. Jag har fått min cykel =D haha. Och Micke har fått sina TV kanaler, jag med för den delen, haha.
Vi var på Ikea, återlämnade lite trasiga köksdelar och handlade såklart annat! Bla en gjutjärnspanna för 99:- Hade kostat över 300:- så jag är nöjd. Har redan använt den, stekte kotletter till middag. Blev asbra! Men det var en tidig middag med lite sällskapsmat till William för vi ska nämligen äta tacos snart =) Lite romantic evening together, Wille somnade redan halv 7 och då har vi kämpat i 2 timmar med att hålla han vaken! haha. Där kan man snacka om trött bebis. Ja, han kommer alltid vara bebis för mig =) Min bebis.

Tänkte faktiskt bjuppa på lite bilder så ni får se hur långt vi har kommit med köket...Ursäkta röran, men allt är ju inte klart än som sagt så det står saker lite överrallt....

image113

Golvet. Det är mörkare in real life. Blev ljust på bilden.

image114

Diskhon. Det jobbiga är att vi kommit på att detta inte var bänkskivan som vi beställde...Vad göra??

image115

Hällen och ugnen. Fungerar vääääldigt bra! Så jäkla nöjd!

image116

Va läbbigt, det ser blått ut! Denna delen av köket är ju inte alls färdigt. Ingen bänkskiva eller nåt...

image117

Inget kakel än så länge men det kommer inom sinom tid =)

image118

Wille måste ju hjälpa till! Borrar i dörrkarmen är ju perfekt, hihi

image119

Sitter i skåpet och skruvar. Det är roligt!

image120

Men sen blir man helt slut =)

image121

En annan bild när William är med mig i stallet, han hittade en hjälm
som han satte på sig. Bak och fram =)

Sådärdå...Nu ska jag göra iordning tacos köttfärsen *kurr*

Kommentarer
Postat av: LINDA

Paket från cattis.... Får Kim paket redan... Fusk.. jag då?? ha ha ha.. klart Kim vill
ha paket.. Vad gullig hon är då....

2008-04-03 @ 21:37:10
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Postat av: Emelinda

Fan va snyggt golvet blev o allt annat också förstås :P Även om man inte ser sååå bra av helheten :) Saknar dig gums!!

2008-04-03 @ 23:38:44
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Appropå grannen förresten, han är väldigt trevlig o go dock lite väl påstridig o intresserad kanske. Men jag har sagt vart jag står på den punkten, en kram o puss på kinden får han som tack för dricka o sällskap lixom! Men jag älskar Larsa av hela mitt hjärta så nåt annat finns inte i tankarna överhuvudtaget o älsk vet att jag umgås med honom så. That's it ;)

2008-04-03 @ 23:40:49
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0