★ Hemma

Kom hem kl 4 inatt/morse. Allt flöt på hur bra som helst, planet landade tom 20 min tidigare =) Så vi gick och la oss direkt, Wille drog en välling sup sedan somnade vi som stockar allesammans och sov ända till halv 12. Helt underbart!

Men hörrni, vilken semester vi har haft!! Helt ofattbart hur bra vi har haft det! Vi har verkligen levt i lyx, blivit uppassade och serverade hela dagarna. William har badat, badat, badat och lekt och lekt och åkte vattenkanor och allt kul man bara kan göra! Jag har så mycket bilder jag måste sätta in, mycket fint =)

Vi träffade ett par nya kompisar också =) Synd bara att de bor i Dalarna =( Men vi ska träffas igen!! Så är det bara. Wille blev helt kär i Helene. hihi. Och alla var vi lika sjuka, samma sjuka humor och vårat mesta samtalsämne under veckan var om bajs. haha, härligt att det finns hopp om människor ;) Att inte alla är torrbollar. hoho.

Just nu är jag hos mamma, jag har ju ingen dator hemma, den har Linda och Stoffe. Vi skulle åka dit idag hade jag planerat men Micke har gått och blivit förkyld så jag vågar inte ta några risker. Skulle aldrig förlåta mig själv om vi smittade ner en liten nyfödd Mini Linda.

Snart ska vi åka och hämta Williams katter, vi längtar så. Cammen tycker det ska bli skönt att de blir hämtade för de är tydligen vildingar! haha =)

Nähepp, släpa ner sin mätta kropp nerför trappen och get going då!
Sjukt mätt, vi har ätit emmagjord pizza...ooh.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Härligt att höra att ni haft det bra!!

2008-08-17 @ 17:41:31
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag menar det, vi klickade ju verkligen och hur vi än gjorde hamnade vi tillslut i en bajsdiskussion igen. ;)

2008-08-17 @ 21:23:24
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: Kenzie

Det låter riktigt härligt raring, du måste lägga in en massa bilder. Puss

2008-08-18 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0