★ Hoj

Ska strax göra rent till marsvinen och lägga in massa god mat, så ska vi äta frukost, hänga tvätt och göra allt det sista...Sen ska vi flyga flygplan. Usch. William är inte så exalterad över resan, han är mest exalterad över att få träffa mormor som ska skjutsa oss till arlanda. Hehe

Vi åker tidigare så ska vi lämna av våran bärbara dator till Linda och Stoffe på BB. Så har de något att göra, är ju mobilt bredband på denna. Då kan Linda surfa var hon vill hemma när hon har ont och inte kan röra sig...
Jag har inte köpt någon present till dom! Usch jag skäms... Men jag har bakat hennes favorit kakor och lånar ut datorn så länge så får hon något när jag kommer hem. Är det OK eller är jag världens sämsta moster då?
Skäll på mig sen...

Min son är ingen rolig son. För att gnälla lite. Denna resan kommer nog inte bli så underbar som vi trott...=(
Varför måste barn vara i trotsåldern??? Det är ju så onödigt!!!

Jusste, måste vattna blommorna!

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Snaaart kommer ni hem, saknar er raring. Puss

2008-08-16 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0