★ hong kong

Klockan är redan massor, men jag är inte speciellt trött eftersom jag toksomnade med William på dagen. Jag har inte sovit middag på flera månader, och om jag gjort det så har det varit max en kvart, en powernap. Men idag gott folk, sov jag i 3 timmar! Ojojoj...Men det var skönt iallafall =)

Fast nä, nu börjar jag känna mig lite trött ändå. haha

Svettas gör jag, fy fasen.

Micke kom hem nyss efter att ha jobbat eftermiddag, så jag och William har myst idag. Vi bjöd över hans farmor och farfar på middag och då passade farfar Percy även på att borra upp resten av handdtagen på köksluckorna. Micke blev glad när han kom hem. Han såg ju såklart ingenting. Så jag bad honom gå och hämta en ny disktrasa till mig, när han precis skulle ta tag i handtaget så ba "Men. Jaha, har Percy varit här?" haha =)

Märks att det börjar bli höst, är så otroligt torr om händerna hela tiden! De slängde ju min nya handcreme på flygplatsen och jag har inte köpt en ny. Kan ju vara farligt med en handcreme, vet aldrig om det ligger en bomb däri?? Terrorist Ida liksom.

Annars så har jag klippt mig idag! Av med det ruttna håret! Nu är det kort. Skulle precis sätta in en bild när jag kom på att det skulle bli för jobbigt *asg*  Jag är nog tröttare än jag tror.

Så, god natt!


Kommentarer
Postat av: micke

Du är rutten ida. det är du värd att sova. visst är det skönt ibland att sova sjukt länge? "min huv, jag har inte sett den på 20 år, hur ser jag ut, atcho , sjutsingen"

Villken fill är det?

kramar

2008-08-26 @ 10:03:48
Postat av: Emelinda

Jag ska klippa mig på torsdag, wiiieee! Minns inte ens när jag klippte mig senast, var det vid nyår tro? Hahaha hjälp :P



Haha va, snodde dem din handcreme? Jag blir också alltid torr om händer när det börjar bli kallt, fast inte förrän det blir riktigt kallt på vintern alltså.

2008-08-26 @ 11:53:13
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0