★ Nervös!!

Jag är nervös! Min syster ligger på operationsbordet just nu i skrivande stund. Nu skär dom upp hennes fina mage med brutala knivar...usch. Nej jag gillar inte det här alls! Varför valde du att snittas för Linda?? Jag sitter ju som på nålar här ju... Väntar bara på ett sms där det står att alla 3 mår bra. Jag tror att bebisen har svart hår. Som en liten mini Linda. Jag vill veta om jag har rätt juuuuuu!!!!!   =)

Börjar jobba kl 12 idag. Blir nog lunch på mc Donalds. Orkar verkligen fixa matlåda. Sista dagen ju. Men jag har inte fått något schema. Vet bara att jag jobbar idag sen vet jag inte alls hur jag jobbar efter semestern. Måste verkligen prata med "chefen" idag.

Jag är nervös över att resan inte ska bli som vi förväntar oss. I och med att William är i trotsåldern...Men men, ingen idé att gå och spekulera i det, blir man ju inge lycklig av =)
MEN, däremot så ska det ju komma världens oväder har jag hört på TV:n. och vi ska ju flyga...Och jag är ju flygrädd. Mamma...Undrar på om jag ska grogga innan jag stiger på planet? Hehe...

Nu ska jag gosa med min son, han gosar med pappa i soffan och ropar på mig; "Idaaaaa"!!
Haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0