★ Bussrunkar`n

Igår när jag ställde mig i busskuren så satt det en tjej där och såg alldeles rädd ut, precis när jag undrade så utbrast hon "Det står en man bakom mig och runkar!!!!!" Det var ju mörkt så jag såg inte, så jag gick bakom för att se, då sprang han iväg, knäppte byxorna och fortsatte springa. Hur vidrigt som helst!!! Jag ringde Micke och sa att han måste ringa polisen. Men poliser kan ju vara bra i vårat samhälle, efter  30min i telefonkö så gav han upp. Då satt väl gärningsmannen hemma och åt skinkmacka med sin familj. Södertälje säger jag bara. Fy fan.

Vilket jäkla ruskväder!!! Ska åka och lämna William hos morfar nu, vill inte dra med honom i folkmassorna i Skärholmen, det blir bara synd om honom, köerna lär juinte vara korta direkt...

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Fy fan vad äckligt!!



Lycka till med julhandeln i trängseln ;)

2008-12-20 @ 10:21:27
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

jag tror det va micke som runka i busken.... ha ha aha ha aha hahahahahahahaaaaahahahahahahahahahahahahahahaha

2008-12-20 @ 19:31:43
Postat av: cattis

men fy vilket äckel!!!! stryk ska han ha in på bara förhuden!! >=(

2008-12-21 @ 00:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0