★ God Jul!

God morgon alla härliga nissar!

Här kommer en hälsning från William:

  jjjjjjjjjjhgffdaAwqiupssdffgghjjj

Han skrev att han har fått öppna några julisar =)  Pärlor och pärlplattor, en film och världens största bilbana! Som killarna nu bygger ihop!

Jag har LÄNGTAT till den här dagen något så galet!! Äntligen är den här, Julafton. Jag längtar efter god mat, paket, umgänge men mest till att få GE paket! Igår kväll så öppnade jag och Micke ett varsit paket så det blir mindre att släpa på, jag fick 8 st tallrikar, önskar att få hela setet någon gång. Skit snygga, svarta med en blomma på, ska ta kort så ni får se. Vänta lite, springer ner och tar kort med en gång.



Inte världens bästa bild som vanligt men det är ju med mobilen så vad ska man förvänta sig =)
Jag såg dessa tallrikar i höstas och ville bara ha, men blev för snål när jag såg priset. Micke är så gullig som kom ihåg det så han köpte dom till julis =) Jag ÄLSKAR att få inredning, och jag tycker verkligen att porslin är en del av inredningen.

Igår sålde vi sjukt mycket på jobbet och jag hade så ONT i ben och fötter. Jag kände bara ångest inför min promenad hem från bussen. Jag vet, det är inte långt men när jag får mina "ont attacker" så känns det som man trevas genom en oändlig öken av brännande smärta. Jag ringde till pappa och frågade om han ville skjutsa hem mig. Han ville inte vilket jag VERKLIGEN förstår eftersom han bor ju ändå en mil ifrån mig typ, hehe. MEN, när bussen glider inså ser jag pappas bil stå där och jag blev så glad! Världens bästa pappa, honom har jag turen att ha =) Älskar dig pappa!!

Jag tycker synd om Tjockis och Spinkis som ska vara ensamma här hemma hela dagen... På självaste julafton! Stackars dom =(

Jag börjar bli sjuk. Igen. Suck. Blä, ont i halsen.



Så här ser man ut då...Som en Adolf.

Jäklar vad klockan är mycket, måste verkligen hoppa in i showern. Jag har inga kläder att ha på mig heller så jag måste stanna någonstanns och handla något.

Puss å hej å GOD JUL!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

God Jul!!! Jag har med längtat efter denna dag.... vill ge min son julklappar.... hihi.. å ge dom bästa av dom bästa..... Du vet vilka... hi hi



ses snart

2008-12-24 @ 11:17:28
Postat av: Emelinda

God jul hjärtat!!! Och du, jag tycker då du verkar se fin ut i håret :D Jag skiter fullständigt i vad andra tycker och tycker du ska göra detsamma :P

2008-12-24 @ 14:25:14
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0