★ Gott Nytt År!

Valborgsmäss

Vad liten bilden blev *asg* Skulle ju bli ett maffigt GOTT NYTT ÅR!!!!!! Men ajja, får gå ändå. hoho

Nytt år redan. Imorgon är det vårsidan. Imorgon är det rätt sida på året WIHOO!!!! Vår, blommor, värme, sol, fågelkvitter, pirr i magen och lycka. Åh. Var hälsad Våren!!!

Vad tycker ni om detta året då? Ett bra år tycker jag...Mycket jobb vilket jag är tacksam för. Ett nytt liv har man fått.
En härlig resa till turkiet, lyxhotell och bara underbara minnen.

Ikväll blir det god middag hos Emelie och David. Lite alkohol för herrarna och en massa massa myspys för mig och Emelie. Måste fixa mina naglar nu om jag ska hinna. Håret ska fixas,sminket....Vill ha massor med smink! Det är ju nyårsafton Much is more. I like it. Mamma sydde upp mina nya vita byxor så dom ska jag ha ikväll. Bara det att jag inte har några skor!!!!!!!!! *GAAAAAAH*  Finns ett par stövlar på rea, 399:- som jag vill ha. Jag MÅSTE ha dom. Dom är med klack fast utan klack så jag kan jobba i dom också. Jag är lite sent ute bara...hmmm....fanns massvis kvar av dom så kanske blir det ännu mer rea på dom sen? You never know...

                                                   

Vilka är snyggast? Båda 2 va? Ja jag måste köpa båda... Den första har jag redan testat och vet hur skön den är...Den andra borde vara lika skön tycker jag...

Nä ni ungdomar, måste fasiken börja med naglarna nu!
 
Tjipp!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Gott nytt år gumman! Hoppas ni hade trevligt. Puss

2009-01-01 @ 11:08:04
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Gott nytt år gumman! Hoppas ni hade trevligt. Puss

2009-01-01 @ 11:08:44
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0