★ Julklappar

Innan jobbet idag så har vi köpt massa julklappar! Jätte skönt för nu är allt klart förutom till Micke och Kim... Men det är snart fixat!  Micke jag satte oss på köksgolvet för att slå in alla klappar. Det gör vi varje år, lite av en tradition =)

Micke och Wille har varit hos syrran idag medans jag jobbade sedan åkte vi och handla på Maxi, Wille var snortrött och somnade på 2 sekunder när vi kom hem, han ligger där inne och kramar sin Bamse =) Så sött!!

Vad önskar jag mig i julklapp?? Jag vet inte alls vad jag vill ha! Darins nya skiva..men sen då?? En torktumlare skulle ju sitta fint men det vore väl att ta i julklapps väg *asg*  Äh, bara att inse att man börjar bli gammal och att julklappar inte har samma innebörd som tidigare. Hoppas bara att vi kan fira jul hos mamma och pappa också...annars blir det ingen jul!

Vad ska jag skriva om??? Har bloggtorka...


 

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Åh va duktiga ni är. Vi har knappt börjat....bläää. Puss å kram

2008-12-03 @ 23:10:39
Postat av: Linda

Jag tror att kim hörde om rutiga rut!!!ha ha ha ha.. han frågar vem rutiga rut är...asg



wille va så söt när han satt brevis stoffe å åt BULGUR!! ha ha... söt fis...

2008-12-03 @ 23:20:42
Postat av: Emelinda's blogg

Var det inte du som ville köpa mitt soffbord förresten? Det finns till salu nu ;) Puss

2008-12-04 @ 14:56:06
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0