★ Tandläkare

Igår var vi ute och åt med jobbet. Sjukt gott var det! Jag tog en fet oxfilé med klyftpotatis och riktigt fet bearnésås till. Självklart doppade jag i ketchup =D Jag fick göra en special made meny för mig =D haha det var ju bara sån där konstig mat typ "...På en bädd av Karljohansvamp" Eller "...Cognacbräserad oxfilé med  mozzarellafyllning med bajs sås"
Jag villeju bara ha en gammal hederlig Kött,Pommes med bearné. Blev positivt överraskad när det verkligen var ugnsbakad klyftpotatis också, inge friterat påsskit. Behöver jag säga att det var underbart gott?? Det var sådär äckligt perfekt kött och allt var så MUMS!!!!  Tack Ur&Penn för en underbart god middag! *tackar och bockar*
Ska stanna på detta jobb för alltid, får ju sjukt bra julklappar och sjukt goda middagar.
Till skillnad från Mickes jobb, han blev snuvad på julmiddagen pga finanskrisen och måste börja jobba annorlunda. Men som sagt, han är glad att han får behålla jobbet. Förhoppningsvis?

Var hos tandläkaren imorse, inga hål. Good for me.

När jag kom hem igår så tror jag chocken lade sig och när jag började varvade ner så fick jag sådan yrsel, har haft hela natten, vaknat av att allt snurrar och när jag gick på toaletten så fick jag hålla i mig, jag ramlade i väggen, typ som när man gör norsk fylla. Yrseln har hållt i sig ända fram tills någon timme sen.
Annars mycket tårar, klump i magen..oro. Micke ska åka till jobbet om en timme, jag vill inte vara själv, tänker förmycket...men men...

Onda ting händer i 3. Astma, detta, och vad händer näst?

Nu ska jag laga mat.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det inte är något allvarligt.

2008-12-09 @ 19:07:10
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0