★ Ajaj

Kl 06 tyckte min kära son att vi skulle upp. Men det gick inte! Kom inte från sängen förrens en timme senare. Totalt asmördad! Jag är as hungrig, men eftersom Wille druckit välling så är han seg startad gällande frukost. Äggen tog slut igår när jag bakade, typiskt! Måste inhandlas...mina piller också, har bara en kvar *humpf*

Fan, fingrarna värker som helvetet själv. suck och morr och dubbelsuck!      

                                                                                           


Idag ska vi iväg på middag hos svärmor, hon ska bjuda på hembakta semlor...Vi äter dagen efter alla andra =D *tihi* Hon gör såna dära nyttiga varianter.

Nej men vafan, det är äntligen frukost dags!! WOOHOO!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack för tipset, jag vill dock inte ha ett jobb i Mora då jag vill flytta från Dalarna :) Men tack ändå!

Bor du i mora? :)

2008-02-06 @ 10:26:54
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Haha ja hon skällde på mig i min blogg för att jag inte hade koll på att ni var vänner ;P hah a;D

2008-02-06 @ 12:28:48
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0