★ Bullbak

image55

Det här ser väl smaskigt ut? Jag fick ett ryck och började baka och de blev så saftigt goda!
Kommer nog få ont i magen så många jag har ätit  *fniss*

DIF-SSK  spelar nu, vi skulle ha gått på den matchen men eftersom golvläggaren skulle komma ikväll så gick det inte. Därför ville jag ju vinna biljetterna på Tradera men det sket sig ju. Gudarna vet när jag får gå på hockey nästa gång?? Matcherna är ju snart slut ju, dags att gå snart!! Kul att SSK kommit så långt, DIF är ju redan klara för slutspel så det vore kul om SSK vann den men DIF "ska" ju vinna...Jäjä, nog snackat om hockey.

Andra dagen på dagis gick så himla bra. Han brydde sig inte om mig ett dugg, han lekte kock och lagade mat och grejjade, sedan pussades han och Agnes som också blev med på bild! Det var så sött, de kramades och pussades flertalet gånger. Kul! Agnes mamma Helena köpte våran bilbarnstol av oss så vi har viss kontakt. Kul nu att våra små fisar går på samma avdelning =)

Annars så kommer golvläggaren efter påsk och lägger golvet, så det vore ju guld om man hann klart till Willes födelsedag? Men det tvivlar jag på, går inte så fort att göra allt själv när man jobbar och har barn. hehe...
Men vi står mellan 2 golv att ha, ett riktigt mörkt träimitation eller ett svart golv i typ imitation av "plattor"

Vilket golv tycker ni är snyggast? Tillsammans med vita luckor och mörka bänkskivor. 

                                 
Jag tycker den här.                                Micke tycker den här.

Förstå vad tjaffs den kan bli då *S*

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Den mörka träimitationen helt klart! Mycket snyggare, den andra tror jag att ni kommer tröttna på mycket fortare. Tja vi vill till sydligare breddgrader, typ Thailand. Puss

2008-02-19 @ 20:59:34
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: Titti

Idas förslag helt klart!

2008-02-19 @ 21:02:59
Postat av: CaKeNoRu

Jag tycker ditt förslag var bättre! Kram

2008-02-20 @ 08:05:49
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se
Postat av: Emelinda

Haha jag tycker Mickes :P Men det är nog bara för att jag är uppväxt med mörkt trä i köket som jag nu tröttnat på. Dock beror det nog på hur bänken kommer se ut också?

2008-02-20 @ 11:02:51
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0