★ Festmys

Idag har vi haft en liten familjefest :-) Vi lagade hemmagjord pizza tillsammans alla tre som vi mumsade på vid matsalsbordet med tända ljus. William fick dricka läsk till maten- för första gången och han sa- med stooora ögon  "MMMMMMMMM NAM NAM"  hihi. Efteråt fick han sig en glass att slurka på. Vi hade så mysigt  allihopa!    =)
                                  
 
 Läste ju några sidor ur Pigge Werkelin´s bok om tsunamin, då bla om ett litet inslag om hur de med barnen åt pizza i sängen och drack läsk- som det bara annars fick göra vid fest. Men just den dagen hade de en egen fest. Och så ville jag också ha det. Bort med alla regler för en stund och bara festa till det. Det är sådana här tillfällen man minns med glädje sedan...

Å nej, nu får jag sådär ont i bröstet igen. Fick det i Örebro också. Jätte obehagligt! Ajja, bara jag som håller på att bli paranoid eller nåt annat skumt.

Efter lördagens repriser av "Sjukhuset" så var jag ju faktiskt tvungen att se på dagens avsnitt. Men hallå, gissa vilken värre syskonlängtan till Wille jag fick då när tjejen där födde sitt andra barn "Åååå det blev en pojke till!!"
Å jag bara log alldeles tårögd och fylld med avund... Jaa, måtte det bli våran tur snart...


                                         
God natt mys                                           Läser sin e-mail





                           
   Tokig                                         Sover precis som sin mor

När man ska förhandsvisa sitt inlägg, varför försvinner det i 95% av fallen då när man ska fortsätta redigera??
Man måste ju alltid säkerhetskopiera...Dåligt!

Nu ska jag iaf gosa ner mig hos min älskade man.

God natt kära läsare! (Om jag nu har några)

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Oh yes det har du, jag läser iaf :)

Du kan kolla statistik på hur många som läser varje dag!

2008-02-05 @ 08:15:27
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: CaKeNoRu

Ja, jag läser..:) Så söt liten familj du har..och mysigt med lite mys med ljus och grejer.. :) Kram

2008-02-05 @ 09:12:52
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0