★ Fy fan!!

Jag är så död. Jävla karl man har, hur är det ens möjligt att snarka så mycket???? Inatt måste jag ta min tablett så jag får sova nåt. Ibland har jag bara stor lust att strypa honom på nätterna...suck...

Ingenting är bra idag, har ont i ryggen. Legat konstigt inatt tror jag... Ska till stallet senare men det är ju 80 minusgrader ute så det blir ingen ridning. Alldeles för hårt på ridbanan och rida ut skulle ju vara mysigt men då måste jag hitta en ridpartner. Orka ringa runt. Nej.

Bara ett avsnitt kvar på One Tree Hill nu!  Så snart är vi ikapp med USA. Den serien är ju guld alltså. Den är så ruskigt bra så man dör!!! Jag hade sex med Lucas inatt =D Hehe Det var najs =P  
   image52                       image51 
Han är så HET i de nya avsnitten!! hehe *mumsens*

Micke och Wille leker med en studsboll, vilket William tycker är jätte kul! Haha, så kul att se när han leker så glatt =) Han kör sina små glädje tjut! hihi. Jusste, ett nytt ord kom igår!! = Paprika! *stolt*

På Måndag smäller det...Ojoj, nervös. Dagis liksom. Mamma mia.

Nehepp, nu måste jag göra iordning ett CV eftersom jag inte har det här på nya datorn.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Spännande att han ska börja på dagis :)

2008-02-16 @ 11:37:44
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Titti

Men det var väl sista avsnittet i söndags??

2008-02-16 @ 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0