★ God morgon!

Förstår inte varför jag är så trött på mornarna? Fick sovmorgon för tredje morgonen i rad! William hade tydligen suttit och hoppat på mig (!) men jag bara sov. Varför är jag så sjukligt trött??

Har DRÖMT! Hela natten, pillrerna verkar inte bita längre, kanske ska ta 2?

Fan, drömde att hela Trosa hoppade i Trosa ån så det blev värsta svallvågorna, jag flöt med William och skrek glatt "hahaha en Tsunamiiii!!!" Hans barnvagn stod kvar vid å kanten. Sen vi kom vi till en runnel som man skulle simma igenom, den blev bara trängre och trängre och mindre. Fick panik känslor och det samlades värsta kön bakom mig. Det gick inte att vända om så det var bara att fortsätta det jag påbörjat. Jag fick ta sats för att simma igenom den trånga tunneln. Man fastnade nästan. Usch får äckelkänslor bara att skriva om det! Kenzie, du var också med å simmade!
   När vi simmat klart gick jag in i Bin Ladins klädaffär vid gamla karamellen, men där var det ombyggt till en lite mer exklusiv butik, jag och Kenzie gick in där och där stod Linneá. Men hon hälsade aldrig, hon stod och pratade smycken med expediten...
  Det sjukaste var nog när min fd chef Stefan grät och var jätte full och sa hela tiden "Varför slutade du Ida?? Ångrar du dig inte?? Du sa ju att du aldrig ville vara otrogen mot Micke!!" Sen började han tjaffsa med min syster Janet, de verkade känna varrann...  Sedan var vi någonstanns där hela min familj var samlad, jag letade efter min morgonrock eftersom jag var så blöt efter å badet men jag hittade den aldrig. Även där kom Stefan "Jag satt på krogen men jag kunde inte stanna kvar, var bara tvungen att åka hit till dig. Varför Ida?? (Tårarna sprutade vid det här laget) Du sa ju att du aldrig ville vara otrogen mot Micke!!!" Jag förstod aldrig vad han menade och han var för full för att förklara. Det var så frustrerande. När han sedan drog så försökte jag få tag på honom men lyckades aldrig, fick ett videosamtal med honom där jag såg hans kortlek men vi pratade aldrig. Och vagnen återfick jag aldrig. jag letade och letade men den var försvunnen...


Så jävla sjuk dröm så jag är snurrig. Jag har nu massor att slå upp i drömboken.
Det blir full läsning vid frukost bordet! Och frukosten ska intas NU då jag är vrålhungrig. Så hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Katti

Önskar också att jag hade haft sovmorgon :) måndag är alltid kämpiga att gå upp till

2008-02-11 @ 09:45:12
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Emelinda

Haha shit vilken galen dröm!

2008-02-11 @ 10:07:55
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0