★ God Morgon!

Minus grader ute, varför?? Det var ju så varmt igår, inte ett moln på himmelen! Är väl därför det är så kallt, inga moln som värmer...

Vi har precis intagit våran frukost, Wille står och "diskar" och jag satte mig här en stund, datanörd som man är, men jag loggade faktikst in för att se om jag fått någe svar på någon av mina jobbsökningar. Kan inte förstå att ingen hör av sig. Är jag verkligen så dålig? Kan det inte bli en plikt att de hör av sig? Åtminstånde så man vet. Fasen, vill verkligen ha JOBBET!!!! vill ha ha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaa. Snälla, jag kan väl få ett jobb?

Drömmer hela nätterna gör jag också, hela tiden non stop. Det verkar som att pillrerna inte hjälper längre. Fick sovmorgon imorse IGEN, fast Micke hade jobbat natt! Hur snällt är inte det??
Jag har slagit upp mina drömmar nu i flera dagar och alla säger detsamma:
"Du får tur, exeptionell tur, framgång, framgång i den väg du väljer osv... Men om jag nu ska få framgång och tur, då kan jag väl få jobbet? Eller hur =) Tycker jag iaf *hihi*

Ska rida idag, hoppas det hinner bli plusgrader så jag kan rida på paddocken. Eftersom jag inte kan rida ut på Bonkan själv= Hon vägrar gå! Men så fort någon rider med så går det såååå bra såååå!
En boxplats är ledig där ute, nån som vill komma? =)

Igår kom Cattis förbi, Wille storken jamade som han alltid gör när hon kommer. Vi var uet och gick en timme, Wille fick följa med i vagnen. Vi försöker gå ut ett par gånger i veckan. Än så länge har det funkat bra.
Denna vecka blir det 3 ridpass och minst 2 långpromenader. Bättre än inget!

Puss å hej så länge, ska nog bygga duplo med Wille nu

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha men varför jamar han när han träffar Cattklutt? :P

2008-02-12 @ 14:50:42
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Kenzie

Åååh va jag saknar att rida. Blir så avis när jag läser att du jämt är ute i stallet och donar.

2008-02-12 @ 22:23:58
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0