★ Hantverkare!

Är det bara jag som upplever att hantverkare
 inte är några trevliga typer?
                                                                       
         De verkar inte vilja jobba? Skulle någon ringa till mitt nu påhittade företag så skulle jag vara trevlig mot kunden och erbjuda så bra service som möjligt och vara glad över att folk ringer till Mig för hjälp.
Jag har försökt få tag på golvläggare hela förmiddagen men alla är så jävla griniga. Man känner sig så dum för att man ringde. Förlåt då vill man säga och slänga på luren. Men jag tänker fortsätta vara trevlig, kanske lönar sig i slutändan ;)
    De som la vårat tak var ju skitbra! Där kan man snacka om service och trevliga människor! De kom på en gång och la taket, i Mars, men vi behövde inte betala förrens i Juni när skattepengarna kom, inga extra avgifter, ingenting. Bara otroligt jävla bra service.
    Nä, önskar bara jag kan få tag i en bra golvläggare som vill lägga plastmatta i vårat kök, hall + övre hall.
Det blir ju billigare om man lägger in klickgolv men det har vi nu i köket och undrar om det inte är mögeläckel där under så mycket vatten och kiss som runnit ner i springorna där efter Wille. Nä fy vad ofräscht! Då blir det bättre med en snygg matta...

Det är iaf bestämt nu. IKEA kök blir det, billigast *ja vi är snåla* Pengarna som blir över köper vi fönster för.

Läste på Emes blogg att "Benson" är död. Allt jag visste om honom var att han ägde Bomans här i Trosa. hade ingen aning om att han var anställd på TV 4 och visades i rutan. Jag har nog inte koll på nånting tror jag ;)
Vet bara att han har en jävligt jobbig fru. Men så kanske man inte får säga när detta inträffat.
Nä hörrni, jag undrar om jag fan inte ska krypa ner till Wille och toksova?       
Fan vad dålig jag är på att sätta in bilder... Hur fan skriver ni runt bilden? Jag får bara massa mellanrum. *suck*  Jag ger upp...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha tittar du aldrig på Nyhetsmorgon gumman? Han har ju varit på TV4 i mååånga år.

För att skriva runt och brevid bilder får du klicka på bilden när du infogat den i ett inlägg och så väljer du högerställ/vänsterställ eller centrera precis som du gör när du vill ändra hur texten skall skrivas. Alltså åt vänster, åt höger eller i mitten. Markera bild o välj!

2008-02-07 @ 13:19:27
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Haha men är du tossig eller? De har inte kissat inne nåt sen i helgen. Det var ju bara protester mot kattsanden. De är fisförnäma serrö! Skulle de få komma ut så skulle ju lådan inte användas lika mkt heller. Tänk på saken vettja! Ni kan ju få ha dem på försök? Då har jag en anledning till att komma o hälsa på er också för att lämna dem :D Hihi!

2008-02-07 @ 14:11:52
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0