★ IKEA

So today is the day...Idag ska vi köpa kök. Herre min gud va läbbigt. Tur att det finns mat på IKEA för detta kommer ta en evighet...!!

Min käre man ville gå själv med William till dagis idag så han sitter där och slöar medans Wille inskolas, han ska ju äta lunch där idag =)

Cattis var här igår och det blev ju en hel del jamande "mjau" hos Wille. Sötis...

Nämen gud vad jag inte har ett skit att skriva just nu, jag är astråkig jag vet.
Jag har nog desto mer att skriva ikväll när jag kommer hem!

Jo, ni som undra vem puddingen på fotot var så är det Tränaren för Sveriges landslag i ishockey =D
Heting huh??

Fasen, såg på de sista avsnitten av One Tree Hill nu, nu är vi ikapp med USA, måste serien vara så frustrerande jävla bra??? GAAAAAAAAAAAAAH, orka vänta en vecka till...*morr*

Förresten är det ju en fet storm ute juh!!!! El Tornado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0