★ Jag är kung!

Micke har pillat och pillat hela dagen med den nya datorn. MSN har inte gått att installera alls tydligen...Han har blivit förbannad mellan varven. Nu när han gick upp och sövde Wille så fick jag äntligen titta på datorn, och vem fixar MSN om inte jag? Det var ju inget svårt. Jävla amatör ;) Nu ligger han där och sover så gott med Wille för han ska jobba natt inatt.

Sitter här i soffan och surfar, Outsiders börjar nu. Tycker det är riktigt skönt att kunna sitta var man vill faktiskt! Inte behöva sitta på en hård trästol där uppe =D

Denna dator har en inbyggd sån här grej...När man surfar så har vi ingen grej som man pluggar in, vi har ett sim kort bara. Det är smidigt =)

Jag är sugen på nåt, en påse godis som vanligt. Men nej nej nej. ska inte. får inte.

Ojda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0