★ Kors i taket!

Kan ni tänka er, jag tittade på melodifestivalen igår!! Men helt ärligt, hur fan kunde Frida gå vidare till GLOBEN?? Hon är ju bara så pinsamt dålig att jag bara blev på dåligt humör när hon "grät" och bara va såååå pinsam. Nee fyy fan för denna jävla tävling. Så urusel. Å sen de där 3 tjejerna, men snälla nån. Va ju bara HubbaBubba som saknades... Ja vad säger man??? Tycker nästan synd om dem att de gör bort sig så mycket.

Annars så sov syrran över här igår. Micke jobbade natt och Wille sov hos sin farmor. Vi tittade ju då- på melodifestivalen, åt godis och sånt och bara latade oss i soffan. Ändå så kom vi inte i säng förrens toksent och jag tror att jag somnade innan 3 nångång. Sen vaknar man av att den där jäkla alkis grannen sitter och SJUNGER kl 11 på förmiddagen. Dyngrak. Dom visslade på min syrra och va allmänt fulla. Pinsamma jävlar. Vuxna människor. Vad är det som är så förbannat intressant med alkohol??? Varför vill man vara full kl 11 på förmiddagen? Varför vill man vara full jämt iöverhuvetaget?? Förstår inte grejjen. Det skadar mer än man tror. Jag skulle lika gärna kunna gå med i nykterhets prylen så sällan som jag dricker.

Men lilla grannen, vad håller du på med jämt??? Han dunkar och skrapar mot väggarna jämt så man undrar vafan han håller på med? Han lever ensam med sin lilla hund men för liv som en hel barnfamilj! Å de andra grannarna bara borrar jämt! Å själv är vi helt perfekta! =D

                                   Tjecka in stilen!!

                                                                    image67

                                   Snyggingen hos farmor

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Ja dom där brudarna var riktigt vädelösa. Haha coola killen! Puss och tack själv för pladdret i fredags

2008-02-24 @ 21:38:27
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: Linda

Men ida, sluta ljug du sa ju till mig att frida var bäst ju.... Du skulle ju tillå med kunna bli lebb å gifta dig med henne ju... du tyckte ju hon var as sexig....

2008-02-24 @ 22:39:36
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0