★ Lista

Jag har snott en lista! Av cakenoru, har inget annat av intresse att skriva idag. Händelselös dag...


TIO FÖRSTA

Första bästa kompis:
Första bil: Min vita lilla Ford Fiesta
Första husdjur: Undulaten Pippi Charlie

Första jobb:  Trosa bowling center

Första köpta skiva: Ja herregud...Hmmm...Ingen aning! Säkert nån sån där "absolute music" skiva.

Första piercing: Förutom öronen 2 ggr så i naveln 2 ggr. har inga kvar då jag är allergisk

Första konsert: Backstreet Boys med Frida 1996 *asg*

Första kärlek: Det måste ha varit Fredrik Ahl? *hihi* Alla va kär i honom.

Första fylla: Höstterminen i 7:an. Dyngrak vid rampen stod jag och strippade! HAHAHAHAHAHA
Första egna boende: Aldrig haft =) Jag och Micke flyttade in tillsammans i våran etta vi hade då..


NIO SENASTE


Senaste alkoholdrycken: Cider hemma hos Emelinda

Senaste bilfärd: Till affären för 2 timmar sen

Senaste (bio)filmen du såg: The one and only ARN 

Senaste ringda telefonsamtal: Till Linda

Senaste bubbelbadet: På syrrans möhippa sommaren -06

Senaste spelade cd: Timbaland

Senaste kyss: Med min make såklart, tidigare idag

Senaste gången du grät: När någon födde barn på tv 3:s "Sjukhuset"

Senaste måltiden: Vitlöksstekt kycklingfilé, pasta och tomatsås

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN


Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

Blivit raggad på av bra kompis pojkvän: Ja faktiskt! Tyvärr...

Blivit kär vid första ögonkastet: Absolut!! Och det håller än =)

Fått ditt hjärta krossat: Joda...
Haft ett one night stand: Ojojoj så många så jag inte ens kan räkna upp dem =P En vild tid...

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Funderar på vem det skulle vara?
Ljugit för dina vänner: Många gånger, vita lögner. Nu för tiden är jag väldigt rak och ärlig.

Skrattat så du kissat på dig: Jamen gud ja! Speciellt efter att jag fött barn, gick liksom inte att knipa..


SJU SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU


1.  Dorer

2.  Vigselringar
3.  Smink

4.  Strumpor

5.  Mysbraxer

6.  BH
7.  Trosor


SEX SAKER DU HAR GJORT IDAG


1.  Vaknat

2.  Ätit frukost
3.  Badat Wille
4.  Lagat mat
5.  Skickat iväg ÄNNU en arbetsansökan
6.  Latat mig vid lap topen


FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING


1. Min familj

2. Ridning

3. Sex ;)

4. Godis

5. Internet ;)

Måste försvara mig att det var SVÅRT att skriva 5 jäkla favvosaker...Fan! 


FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR


Micke

Cattis
Har inga fler tyvärr...


TRE VAL


Blått eller rött?   Inget av det...

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Båda tillsammans! Eller hur Cattis??


TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR


1. Flytta till en hästgård i Norrland

2. Skaffa fler barn


EN SAK DU ÅNGRAR


Finns så mycket, vilken utav dem ska jag välja??


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Wtf är dorer för nånting du har på dig??
Haha jag har faktiskt iiinte varit kär i Fredrik Ahl, minns när han började i vår klass o jag tyckte bara han var elak & jobbig :P

Du får berätta allt för mig, jag lyssnar gumman!! Pussen

2008-02-17 @ 21:08:23
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Hej snutt! Har lagt in en ny header åt dig nu. Orkade dock inte avancera till det så mkt :P Hoppas du tycker det ser någorlunda ok ut iaf :) Puss

2008-02-18 @ 10:46:22
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0