★ Lungingrammofon och diabetes

Jävla hals. Känns som jag hostar taggtråd. Jätte skönt är det, jag riktigt njuter varje gång jag rosslar till.
Har ont i lungorna. As jobbigt! Hur vet man att man har lungingramofon? (som pappa säger) På svenska då översatt till Lunginflammation =)

Det är synd om min pappa, han har fått diabetes =( han måste ju helt ändra livsstil och han skulle handla något att äta förut men han blev så bestört av utbudet så han kom därifrån med 2 bananer. Stackarn, inte lätt att vara ny på området, jag ska hjälpa honom allt jag kan! Tycker så synd om honom... =´(

Vi har varit ute idag, lekt i lakparken och kört pirra. Det var riktigt kul!

image72

Ser ut som om Micke ska strypa honom *skrattar*

image73

Detta var roligt!! Rally på parkeringen =)

Han har ätit idag faktiskt!! Han åt lite köttfärs limpa med potatis =) Gissa om vi blev stolta *fniss*
Han drack välling imorse också men den kom ut  som vatten i blöjan stackarn.
Hoppas han äter bättre imorgon, lite frukost och sånt...

På söndag åker vi till barnbasaren i Tälje om vi är friska, så hälsar vi på syrran också. Ska ge hennes hund en present som har varit inne på operation pga Blodsvente. (blodöra)



Kommentarer
Postat av: Emelinda

Nämen stackars papsen *massa kramar till honom* Fy för att få det när man blivit så gammal o har en vana att få äta allt!!! Usch, lider verkligen med honom.

2008-02-29 @ 06:22:48
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0