★ Öret!!

Fan, jag somnade när jag sövde William, nu har jag mascara överallt och är knögglig i håret. Men, det kunde ha varit mycket värre, tänk om jag toksovit och missat tåg och allting?? Usch, hemska tanke!

Jag har inte ens packat, ska åka om 2 timmar, måste fan sätta igång nu ju. Men det är ju så tråkigt att packa juuuuuu. Fan va mycket Ju jag skriver =D hohoho

Drömde mardrömmar inatt efter att jag tittat på Ghost Whisperer *asg* Vet inte vad som hänt med mig =) Men tycker det är kul att jag äntligen också kan få bli skraj åt skräckisar. Ingenting har skrämt mig förut..

Annars har jag resfeber. Mår illa och pirrar i magen, lökringar under mina armpits. Så här är det alltid när jag ska resa!! Men värst är ju flygning, då har man dirre och hela köret! Jag ska liksom åka tåg själv, hur skrämmande är inte det?? Jag har fan aldrig åkt tåg förut!! Och så ska jag byta i Arboga, herre min gud, hoppas jag går på rätt tåg!! Eller hoppas jag går av?? Ja fy fan, det ska bli spännande detta. En blåst brunett ska åka tåg själv *asg*
Kanske ska skriva en bok om det? Sedan en uppföljare om hemfärden, kanske säljer bättre än Harry Potter.

Nä fy fan vad det pirrar i magen. Jäkla onionrings då, Eme får jag duscha hos dig??

Näää måste fan packa nu...boring. Men sen drar jag!!!
WOOOHOOOOO EME HERE I COME!!!!!! hahaha, jag är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0