★ Rätt val

Jajjemen, det var utan tvekan rätt val att skola in William på dagis, Och definitivt rätt val av dagis.
Vi är bara inne på tredje dagen men allt känns så otroligt rätt. William är kanon duktig och får hela tiden beröm av Annika. Han ville gå ut idag så hon sa att "vi testar, ni stannar här inne så går vi ut och tar det därifrån" Så dom knatade ut hand i hand tillsammans med de andra barnen. De kom in trekvart senare och han  hade skött sig exemplariskt =) Hon är så beundrad över hur bra han är på att leka och att han alltid städar undan leksakerna efter sig. Gissa om man blir stolt av att han får den bekräftelsen från någon annan. Någon som verkligen vet hon pratar om. Att se honom tillsammans med de andra barnen har fått mig att glömma all tidigare oro om han skulle vara sen i utveckligen. Det är han verkligen inte! Vilket ger mig en sådan lättnad...

Vår älskade son, om du bara visste hur mycket vi älskar Dig!

image59

Detta foto är taget för 1 år sen, känns som igår... Men nu är han betydligt större
och har bältena på högsta stoppet... Fis unge...

Jag hade så mycket att blogga om men när jag väl sitter här så fick jag hjärnsläpp. Som vanligt då ;)

Usch, jag behöver verkligen få håret klippt. Jag står inte ut längre. Jag känner mig som en lodare.

Och trött är jag. Jag ska nog krypa in till Wille och sova några oskyldiga minuter =)


Kommentarer
Postat av: Kenzie

Kul att höra att det fungerar så bra, det var ju det jag visste :-D Du är det på Tuppen han går? Syrrans Ebba ska börja där i början av mars. Ja shit att det ska vara så svårt, jag har aldrig sökt jobb på det traditionella sättet utan fått via kontakter så jag har inte en aning om vad jag ska skriva *suck* ja visst är det obehagligt, men man kan ju drömma om precis vadsomhelst men det är scary när det känns så äkta.

2008-02-20 @ 13:33:42
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: Emelinda

Tror både du & William kommer "må bättre" av att han får gå på dagis. Du får lite egentid och han får ännu mer vänner :D Skönt att höra att det går så bra :D

2008-02-20 @ 17:32:59
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: daniela

Söt =)

2008-02-21 @ 13:55:54
URL: http://daniela2008.blogg.se
Postat av: Jennie

Skönt att det funkar med dagis=)!!

2008-02-24 @ 13:15:42
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0