★ Slöfis

Sitter här alldeles ensam i mörkret. Efter middagen så tog William sin pappas hand och sa "Täcke". Min älskade son ville gå och sova, så de har sovit sen 5 snåret nånting... Han har ätit lite rån och druckit avslagen cola. Ingenting kom upp så vi gjorde iordning kokt fisk och hemmagjord potatismos. Han åt som en häst och bara vräkte i sig. Så nu är jag rädd att magen strejkar, bara väntar på att Micke ropar att han spyr. Man liksom sitter på sin vakt.

Annars så åt jag en smarrig sallad till middag, fisk vägrar jag äta! URK!!
Jag hade i avocado, gurka, paprika, sallad, vitkål,tomat, vindruvor och ett kokt ägg. Sedan hällde jag över lite pressad vitlök i olja och vatten. Till det åt jag 2 st Ryvita knäckemackor... Duktigt va??? Eller hur Linda?? Måste komma till dig i veckan och hämta stavarna...

Undrar om min plutt sover för natten? Han är helt slut stackarn =( Ändå har han bara spytt 1 gång... Än så länge, vem vet, det kanske blir full rulle hela natten! Men hoppas verkligen inte det. Jag önskar att min son frisknar till nu...

Kommentarer
Postat av: linda

DU ÄR JÄTTE DUKTIG SOM ÄTER BRA MAT!! fortsätt så... du vet atv jag börjar röka annars... det skulle sitta fint med en mördar pinne om du tar en smaskig godis bit... ;) Jag kan skicka med mamma stavarna... eller micke hämtar upp dom om han jobbar något... Fortsätt å ät mycket fiberrik mat,sallad,frukt å mycket vatten...

2008-02-25 @ 19:07:20
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0