★ Tråkigt!!!

Micke och Wille busar på golvet, jag fick inte vara med så jag satte mig här och sura ;)
Vi vet inte vad vi ska göra idag. Det ända vi kommit överens om är att vi ska ut och gå efter lunch. Men resten av dagen då? Det är så tråkigt idag...

Och sen finns det vissa människor som man undrar Varför? varför säger du så? Mår du bra av det?

Jusste, Lilleman är ute och kutar där nere, kanske ska lägga in han i buren.

Fan vilket tråkigt inlägg, imorgon ska jag iaf iväg och rida, hoppas La Familia följer med, vi har så kul i stallet allihopa...

Nähepp, nu ska jag nog bygga Duplo med min ruttna familj.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Vem är det som säger dumma saker? Puss

2008-02-04 @ 14:50:41
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0