★ Tröttisar

Varför finns det inte vaccination mot magsjuka för??? Det är ju för fan 2008, det borde ju finnas!! Finns ju fan vacc mot viss cancer så varför inte mot magsjuka???? Oooooh.

Ja, bloggandet handlar bara om min son just nu, han är nr 1. Vi har varit inne hela dagen, hann äter knappt nånting. Vi har hällt avslagen cola i en pipmugg som han har gått och sörplat ur lite då och då. Kommer inte ens ihåg när han drack ur pipmugg senast men när man är sjuk så =) Annars är det ett par rån, en rostad macka och några klunkar blåbärssoppa som slinkit ner. Han är så trött och nu har han sovit sedan 18:30. Vi väntar på att det blir spyor snart för hans mage morrar och kör som om det vore en tornado där i!! Så vi håller oss på övervåningen nu för att snabbt vara till hjälp för vår sonis...

Jag börjar bli sjuk. Har sovit en timme på dan och sedan mest legat ner jag med...Har ont i halsen, feberkänslor, huvudvärk, ont i huden och rejält trött. Magont och lite toabesök har också hunnits med under dagen.
Det blev favorit i repris idag till lunch. Avocado sallad. Dock utan vitkål och färsk vitlök- pga magen som kört runt.
Det är väl det jag har ätit idag, förutom en rostad macka till frukost och liiite ugnsstekt potatis till middag. Jag har ingen matlust alls. Vilket har sina fördelar för då krymper jag magsäcken lite och renar kroppen så det kanske blir lättare att banta? Vad tror ni? Så fort jag känner mig bra blir det stavgång runt spåret...Och ridning såklart! Det bästa av allt =)

Jag och plutt har lekt lite med lera idag, undrar vem som tycker det är roligast?

image68Ser ut som han har as svullna kinder *asg*

Älsklingsfisen har fått paket idag. Det får han alltid när han är sjuk. Så han fick en bok, bokslukare som han är, den handlade bara om brum-brum vilket var vääääldigt populärt. Sedan fick han duploplattor till sitt älskade duplo!! Också väääldigt populärt =) Han är så söt när han öppnar paket!!!

Jag är helt sänkt asså...ska fan gå och knoppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0