★ Hemma

Åkte till stallet och upptäcker att Anneli är hemma! Jag går in för att fråga vad jag egentligen gör där?? Jag är fan urfattig och åker inte om jag inte måste. Då erbjöd hon mig jobb, både som hästflicka och ett annat pappersjobb. Jo men vafan, det kan jag pyssla med i väntan på något seriöst! Så hon kommer hit i veckan och lämnar över alltihopa så har jag något att göra sen, det vill jag lova! =) Då får vi iaf lite matpengar!! Det känns så underbart, men det kommer kännas bättre när jag har grejjerna här, då är ju allt 100%.

Då ska hon kolla om Bea är med bebisar också för hon bara expanderar i size, alla får lika mycket mat men hon börjar närma sig enorm. Bea är alltså ett av William marsvin =)

Happ, äta mat då, klä på sig eftersom jag nyss duschat. Så ska Micke åka till jobbet och jag får klara denna dagen själv...

På Torsdag ska jag provrida ett fullblod =D

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Härligt att du får lite jobb då :)

Har ni ett marsvin av vardera kön i samma bur eller? :P

2008-01-29 @ 12:36:11
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0