★ Jag ger upp!

Full rulle hela dagen! Vi gick till affären och handlade lite, William ville inte gå men inte heller åka vagn! Då är det tur att pappa är med! Då får man rida axlar =)
 image6

Sen när vi kom hem så blev det fjärtig pytt i panna till lunch. William ska ju såklart hjälpa till! (Mest med att sprätta pytten åt alla håll)
image7

Sen så gjorde jag rent marsvinsburarna i vanlig ordning så nu är de glada!
Tog med Nacho på en prommis när jag skulle tömma sopsäcken med gammalt spån och hö men bara det när allt är slängt och sopsäcken ihopvikt under armen så får jag för mig att ringa till Kenzie. Mitt då så kommer ju stormen Pär och vecklar ut hela säcken så det ser ut som om jag har världens största bajspåse i beredskap! *asg* Där går jag på ängen och pratade i telefonen med största påsen fladdrandes omkring mig full med luft...haha jaaa =)

Eme, har du gjort om mitt typsnitt? Det känns annorlunda? Hmmmm

Jo, nu till rubriken; Jag ger upp! Jag ger upp Nacho helt och hållet. Jag är livrädd för honom! Han kom emot mig i köket när jag och Wille lagade mat, morrandes och skällde, visade tänderna och försökte hugga mig, när jag blev arg så blev han argare och jag blev räddare så jag lyfte upp Wille på diskbänken och ropade på Micke. Kontaktade genast Carina på Hundar Utan Hem men det lät som om hon inte trodde mig. "Men han är ju bara 5 månader!!! Låter ju lite märkligt" Sa hon...Ja men han gjorde så...? Jag sa iaf att jag är rädd och han måste flytta snart, hon skulle se om hon kunde få tag på nån beteende kunnig som kan ha honom ett tag och göra en utvärdering. Hon skulle kontakta mig ikväll... Det spelar ingen roll vad folk säger nu för här stannar han INTE!
Det var det här alla varnade mig för och det känns så ruttet att alla ska få rätt jämt...Aldrig gör man nå bra!
Dessutom bet han sönder mitt nya armband =(

Men men efter regn kommer solsken ;)  så Örebro, here I come!!! hahah måste bara boka biljetter först, men sånt fattar ju inte jag nånting utav så jag skulle nog hamna i Korpelombelo ifall jag beställde. Måste be någon om hjälp. Här hemma är det kaos just nu. Gissa om jag längtar till att få åka bort en hel jävla helg!!!!! Från Fredag till Söndag =)  Tack älskling!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Nämen usch gumman!! Fan va surt att alla andra nu får rätt : / Förstår din känsla! Skönt att det gick bra o hoppas ni får hjälp. Läskigt det där! Men man vet ju aldrig om han varit med om nåt tragiskt i
sitt förra hem som fick han att agera så där.

Kommer bli en toppenhelg gumman :) Jag kan hjälpa dig med biljettköp & allt sen ikväll när jag slutat o är hemma igen. Och du, nej jag har inte gjort nåt med teckensnittet :P

2008-01-30 @ 18:55:19
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Kenzie

Haha pigga och fräscha?! Hallååå har du ens träffat mig! :-D

2008-01-30 @ 23:23:23
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0