★ Nacho

Nacho blir ett halvår här i dagarna, vet inte vilket datum det är bara...
han börjar bli könsmogen och gör hemmagjorda Barbaras gjorda av mattor och annat han kan jucka med =D

Känner att det är bäst för honom om han åker snart! Eftersom vi bara är jourhem så har vi inga plikter gentemot honom förutom att ta hand om honom och ge honom mat i väntan på ett permanent hem. Men efter 3 veckor här hemma så testar han gränserna och när det kommer till hugget så får jag nog. Han tvärvänder på en halv röd sekund och blir så jävla läbbig att jag bara vill fly. jag känner att jag inte klarar av det, så det är bäst för honom om han får flytta snarast till en person som Vågar ta tag i problemet. För hundar som nafsas och småbits är ju inget problem, så gör de ju när de är valpisar men just det här. Nej. Spelar ingen roll vad folk säger eller ger mig för tips, rädslan försvinner inte för det...

Ville bara klargöra det! Vi är väl inga hundmänniskor helt enkelt och det är väldigt skönt att inse det.
Hoppas bara han får komma till ett bra hem snart och bli en riktigt fin hund för det vet jag att han kan bli.

Emelinda, hur kollar man IP nummer, gillar inte heller när folk är anonyma =D

Kommentarer
Postat av: CaKeNoRu

Gumman jag tycker du är strong ändå som vågar erkänna att du tycker att de är jobbigt med Nacho..Inte många som gör de utan behåller hunden och så får hunden de bara jobbigt..Kram

2008-01-31 @ 17:59:21
URL: http://cakenoru.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0