★ Trött

Stormen Pär har dragit in, fast denna gång heter den visst Tuva. Men jag kallar all blåst för Pär.hohoho
Jag är trött, fastnade framför Ghost Whisperer och såklart så får jag för mig att det spökar här nu! För vi två olika tillfällen denna vecka när jag har sövt William så har hans leksakshund satt igång och spelat. Scary tycker jag... Sen tyckte jag det lät som om någon skar något på diskbänken, då började Marsvinen tjuta som de alltid gör när någon skär någe. *nä jag skrämmer inte upp mig själv!!* Usch nu blev jag rädd! Jävla Pär och härja utanför också, blir räddare då. Igår tittade jag på Det Okända- gissa vem som drömde mardrömmar hela jävla natten!!! Jag förstår inte varför jag blivit så skrajjsen av mig. Måste ha med åldern att göra, börjar bli ruskigt gammal nu! Blir ju 24 i år ;)

Jag kissar på mig snart fan. Ooo sitter och hoppar för det börjar snart rinna längs stolen....Sådär, nu är jag nyfjölad! *aaah*

Är så trött och tanken på att jag måste hänga tvätt nu lockar inte så bra...

Tack Pappa för all hjälp som jag får imorgon! Vet inte vilka ord jag ska beskriva min tacksamhet!
Har gråtit i en timme idag efter ett samtal med HUH. Ni skulle bara höra vad jag fick utstå, fy fan säger jag bara! Men imorgon åker Nacho iaf, pappa skjutsar honom till Arlanda så får han bo hos en HUH medarbetare så länge. Attityden han kan få helt plötsligt kan ha och göra med att han håller på å bli könsmogen, mycket testoseron som han inte kan hålla styr på. Men det är bara en spekulation och hon ska nu följa upp honom och se vad som är galet. Utan pappa vet jag inte vad  jag skulle göra... Underbart med föräldrar som ställer upp!!!
                                                                 Jag tok älskar dig pappa!!

Jahapp, hänga den djuriska tvätten, slå av diskmaskinen, borsta nötterna och TOKSOVA! Är helt slut efter gråten, blir så trött av att gråta...

Puss på er och god natt!


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men gumman då *krama om* Sicken tur att papsen kunde ställa upp!

Idag kommer du o vi ska ha sååå kul hela helgen :)
Pussen

2008-02-01 @ 10:19:38
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0