★ ÅH =)

Jag är mätt!!! Ojojoj vad jag är mätt!  Sitter hos mamma nu, hon har bjudit på grillat och jag bokstavligen proppade i mig!! 2 st grillspett och 4 st färskpotatis...Ojojoj...Nöjd AB.

Idag har jag ridit!! =) Det gick såååå himla bra!! Åh =) Camilla fick hålla i honom när jag satt upp men det behövdes ju inte, han bara stod där! Så jag, Camilla och Linda red ut på våra hästar och svängde in till paddocken och allting gick hur bra som helst! Han var lite seg och förstod ju såklart ingenting så det blir träning nu för fulla  muggar!
en det var så härligt att äntligen få sitta på honom. Min lilla stork häst.

Nu ropar William på mig, dags att gå ner och kanske till och med åka hem. Så William får sova. Jobb imorgon!
Jag är ledig på tisdagen sen jobbar jag 10 dagar i streck...hmmmm...

Puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0