★ Frulle

Idag är dagen D. Men det ser ut som att vi inte har någon transport. Vi skulle låna Lottas men hon skulle bara kolla upp en del grejjer först så skulle vi få klartecken. Hela veckan har jag frågat men fått höra "Sorry, jag glömde! Jag gör det imorgon."  Men....jaha. Idag är ju dagen och jag vet fortfarande inte om jag har en transport. Vad ska vi göra? Jag vill ju undvika att slänga ut flera hundra på att hyra en från Preem. Och luktar alltid så jävla illa...Dessutom är det ju inte säkert på att den är ledig nu heller, i sista sekunden...
Suck, alltid är det något...

MEN, idag har jag fått ändrade arbetstider. Istället för 9:45-17 så jobbar jag idag 12-16:30 SPANK YOU!!!!
Underbara tider eftersom jag jobbar JÄMT. Och under kollegans semester nu så jobbar jag 7 dar i veckan, ensam ett par dar. Kul i jul. Med 30 min rast. Jippi. Jag ser verkligen fram emot sommaren! Med alla dryga syrianer och håriga babbar. (Sorry Vicki, men ibland får jag bara spunk!!) Och denna underbara kampanj...I love it. TURKIET NÄSTA! Kan vi få åka nu eller??

Jag känner mig på så jävla ruttet humör idag. Vill helst va ledig idag från jobbet...vill ha en transport, vill att allt bara ska flyta på...

Nu ska vi äta frukost! (Wille säger att vi ska äta Kaviar)

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Jag är också på dåligt humör idag. Hoppas det löser sig med transport!! Säger detsamma om babbarna, dem fattar ju inte när jag säger att alla tåg hela dagen är fullbokade. Dem frågar bara: Nästa? Nästa? Nästa? Men halllåååååå, säger jag att ALLLLLLLA tåg HEEEELA dagen är fullbokade, ja då är dem det också suck Sorry för mitt utbrott :P

2008-07-04 @ 10:10:37
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0