★ Hej

Å vilken mysig dag =)  William är hos farmor, jag ska snart ringa och prata med honom. Jag saknar honom tok mycket!!!

Igår var vi hos Kenzie, grillade och drack lite alkohol. Eller ja, jag drack ju bara cider från affären, hehe. Det var gott =)
Ska nog snart ringa och höra hur Kenzie mår, hon var en kastrull =D

Det jobbiga är att vi har våran bil där *suck* Nu måste man ju gå i värmen för att hämta den *pust, stön, stånk*

Syrran åkte in till förlossningen igår, fick ett sms från Stoffe nyss att de var hemma och syrran svarade inte så jag antar att bebisen är kvar i magen.

Det börjar kurra i magen, dags för frukost!

Jusste, vi ska ju åka till stranden, dags att sätta fart då =)
Familjen Kenzie ska ju med =)=)=)=) Kul ju =)=)=)

Kommentarer
Postat av: LINDA

ja tyvär så är han kvar i magen.... vill att han ska komma ut nu... vill pussa på han....

2008-07-27 @ 14:23:52
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0