★ hoj hoj



Min älskade son bäddade ner dockorna hos mormor, med kudde och hela köret!
Sedan satt han och klappade dem på huvudet och strök dem i håret.
Jag har en väldigt kärleksfull son =)

Igår red jag ut med Camilla och Linda för första gången, meningen var att vi bara skulle skritta bakom stallet men det blev en härlig uteritt i skog och mark =) Vi red förbi Highland Cattle tjurar på en fin äng, vi red i skogen som var underbart mysigt!!! Där fick han klättra lite i backar och lyfta på hovarna bland rötter och snår. Perfekt träning för honom!!
Det var underbart iallafall, Maxi är ju så snäll. Helt otroligt! Han bara lunkade på, öronen framåt hela tiden! Han trivs nog verkligen med sitt nya liv, han älskar att bli riden. Nu har han fått lite motor också, igår skrittade vi ju om de andra =)
Nu har han förstått hur allt går till tror jag.

Ikväll ska vi till Kenzie och David och hälsa på i röran, så spännande att få se deras hus =)
Men snart så blir det stranden =) Ska bara packa ner picknick och allt sånt där som man behöver en hel dag på stranden med familjen.

William och Micke laddar upp med att titta på Bilar. Vi fick med den filmen + en annan när vi köpte ny TV i veckan. William älskar den filmen! Jag har bara sett lite i början...Får hoppas på att se klart hela någon gång. Hihi

Nähepp, nu ska jag ringa Cammen för vi ska svänga förbi där innan stranden.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så gör Sebbe med, så gulligt=) Fast han brukar typ lägga Kalle Anka med filt o allt o pussa pannan o säga godnatt o sådrä...förstå vad de lär sig snabbt=)

2008-07-26 @ 16:49:03
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Emelinda's blogg

Åh jag vill osså till Kenzie & co juuu! Har ni köpt ny tv? Hade ni inte en fräsig redan??? :P

2008-07-27 @ 12:14:42
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0