★ Sjukling

Min son är sjuk. Har har haft konstant feber sedan igår igår kväll. Han är så het så det gör ont att ta på honom. Jag pussade på honom imorse och jag brände mig på läpparna. Bokstavligen! Det gjorde ont.
Han har legat i soffan HELA dagen och sovit middag 4 gånger. Han hade inte ätit något annat än 3 st isglassar på hela dagen. Så jag svängde förbi Mc Donalds och köpte en Happy Meal (och till oss också såklart =D) så han åt 3 tuggor, 2 pommes, hela äppelpåsen och några Pringles chips. Och lite coca cola fick han i sig också. Men han låg och åt. Om min sin LIGGER och äter så är han inte frisk alls. Jag tycker så synd om honom!! Han somnade i min famn när jag kom hem. Han är verkligen helt utpumpad! När jag nattade honom där uppe så pratade han i sömnen. Han liksom ligger och yrar. Precis när jag skulle gå så rycker hela han och han säger "OJ PAPPA!!!"



Familjen Slusk???



Lite pommes, Pringles, äpple och hamburgare i soffan.
Är man sjuk finns inga regler =)



Lite coca cola matning

Jävlar i havet vad det åskade i Södertälje idag! och det regnade overkligt mycket! Jag hörde in på jobbet bland all oljud och jag blev lite skraj måste jag medge. Det var nästan helt mörkt ute. Tycker det ovädret kan komma hit nu =) Skulle vara mysigt.

Jag ska bädda ner mig i soffan nu och titta på någon dålig film med Micke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0