★ Lista från Emelinda

Skriv ditt namn utan några A:n.
Id

Är du singel?
Jag är gift med min Mikael

Vad är / var ditt favoritämne i skolan?
Engelska och bild

Vad borde du göra just nu?
Kolla på film

Är du kär i någon just nu?
JAAA!

Kan du blåsa bubblor?
Inte med spott som en del kan göra...

Kan du nå dina fötter med raka ben?
Jo för fan!

Kan du vifta med öronen?
Haha gud nej

Kan du skruva tungan?
Jo det kan jag faktiskt

Har du någosin velat bli läkare?
Usch nej! konstigt jobb det där...

Tror du på Gud?
Gud?? haha nej du!!

Har du någonsin velat bli brandman?
Nej inte mitt typ av arbete

Vad drack du senast?
Vatten

Vad tittade du på senast?
Superman

Vem pratade du med senast på telefon med?
Kenzie

Vem ringde dig senast?
Kenzie

Vem sms:ade dig senast?
Linda från stallet

Har du några tatueringar?
Nej och kommer aldrig att skaffa heller

Har du rakt eller lockigt hår?
Rakt

Är du glad?
Jag är äckligt lycklig om man får säga så. Jag har allt jag någonsin drömt om!

Är du piercad någonstans?
Nej, har haft piercing i naveln 2 ggr på den gamla goda smala tiden

Vad har du för planer ikväll?
Kolla på film och sen toksova

Hatar du folk som ljuger?
Ja det är ju mindre kul

Föredrar du "mjuka" eller tuffa killar?
Mjuka helt klart! "Tuffa" killar är bara mesiga...pinsamma

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Jag gillar långa mörkhåriga män med Micke är kort och blond =D

Vad vill du bli när du blir stor?
Frisör...

Har du någonsin kysst två personer på samma kväll?
Oh ja *asg*  Alla har vi väl varit 18 år? ;)

Har du någonsin varit helt förkrossad?
Ja usch...

Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen?
Ja, haha...vilka minnen!! *asg*

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Jo men det är väl bra? Inga problem där inte...

Tycker du om ditt liv?
Ja verkligen!

Vad är din favoriträtt?
Mina favoriträtter varierar alltid, för jag ska alltid föräta mig på en. Just nu har jag ingen.

Vad är din favorit kärleksfilm?
Titanic måste det nog va...

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Kunde jag inte få den frågan innan jag fick barn?? Annars får det bli mina fötter.

Förlåter du eller glömmer du?
Jag är mästare på att glömma. Fast jag glömmer aldrig. Snarare förtränger men det kommer alltid ifatt en!

Har du mest kill- eller tjejkompisar?
Tjejor

Hur länge har du haft bloggen?
Jag vet inte? ingen koll

Har du någonsin masserat någon?
Ja många

Vad är du rädd för?
Döden, spyor, sjukdomar, döden döden och döden. Usch.

Har någon försvunnit ur ditt liv?
Ja...

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du inte kan släppa?
Jo...

Önskar du att du var kändis?
När man var liten Ja. Men nu- Aldrig!

Önskar du att du var kille?
För ett dygn skulle va asballt!

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Inte på gammal kärlek, bara min nuvarande

Tycker du att killar borde få krama tjejer bakifrån?
Ja, varför skulle dom inte få göra det? Skum fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0