★ Drömmar

Va har jag för störda drömmar?? Helt sjukt... För tre nätter sen så drömde jag att jag  var otrogen med mitt "ex"(?) Kan man kalla det så? Iallafall med Magnus, drömmen var flirtig och rolig. Igår drömde jag att jag var otrogen med Adde/Andreas, Emelindas kompis pojkvän som jag bara har träffat EN gång! Han och jag hade lattjo lajban. Och nu inatt då!! Sjukaste drömmen! Då drömde jag att jag var otrogen med Fredrik, Emelindas ex. Vi va typ kära och jag sa aldrig att jag hade familj, men han hade hockeyfrilla, en grå hårfärg!! Han sa att han skulle slinga det en nyans till Nr 2.
Drömmen var lång och det hände så sjuka saker!

Varför drömmer jag att jag är otrogen för?? Fattar ingenting...

Nu ska vi äta frukost sen ska jag dra till jobbet! Tjing tjong!

Förresten, ingen som vill åka till Örebro med mig och hämta soffor?? Du får gärna bära dem också =D

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Hahaha sötnöt då, du kanske behöver en rejäl påsättning bara ;-) Puss puss

2008-06-10 @ 09:55:17
Postat av: Emelinda

HAHAHA fasen vad du drömmer om folk omkring mig då :P Du har inte råkat prata med mig precis innan du somnat båda gångerna? ;)



Du får komma nääär du vill o hämta sofforna, senast 29/7 bara :P

2008-06-10 @ 12:02:11
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha...antingen så är det som Kenzie skriver eller så kanske ditt omedvetna vill få dig att vara otrogen...? Men får be dig låta bli Adde i så fall=)

2008-06-10 @ 12:28:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Emelinda's blogg

I min drömbok står det så här om otrohet:



"Om du njuter av ett vänsterprassel i drömmern, håller du kanske på att arbeta igenom sexuella hämningar som, om du blir kvitt dem, kan öka njutningen i ett fast förhållande."

2008-06-10 @ 20:24:44
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Nu har CattClutt också blogg :P kisseskrot.blogg.se

2008-06-10 @ 21:38:04
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är inte gravid?..Jag hade massa sådana drömmar i början av min graviditet med Ludde..Vet i sjutton varför..men efter ett par veckor försvann dom..

2008-06-10 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0