★ Muttcutts

sådärdå, då kunde jag logga in. Datorn har bara stått och tuggat varje gång jag försökt att logga in.

Idag börjar jag jobba 12 och micke börjar 2. Så idag ska William få åka till Kolmården med farmor, Mascha och Seroscha. Vet inte om några fler skulle med. Informationen är alltid luddig eller ingen alls från det hemmet...

Wille är tokig här hemma! Han springer omkring och skriker MIIIIIMMIIIIII!!!!!! Mimmi är ju alltså han...

Igår fick jag dricks av en kund! Haha, visste inte att man kunde få det av att jobba i butik. ;)
Jag fick iaf en femtio lapp! Tycker jag är mycket. Jag blev alldeles generad och kände mig urdum! Hoho men det blev en glass, cola och äpple till mellanmål. Sen fick Wille alla mynten att stoppa ner i hans spar ko. Han blir ju lika lycklig varje gång han får pengar att lägga ner där i.

Wille står här och säger att vi ska "Gå" för vi ska till affären för både han och Micke tycker att jag är seg. haha
Han vill åka i morfars bil. Han är helt frälst i den! Haha, knasunge!

Jag har en grej på gång...Åh. Snälla säg att den går igenom!!!! Nyfikna? hihi

Muttcutts! - Från vilken film?

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Jag är nyfiken!!!

2008-06-27 @ 18:43:40
Postat av: Emelinda's blogg

Nu är jag sååå nyfis!! Tell us!! :P



Hehe jag brukar få några kronor i dricks då o då. En dag fick jag hela 9kr sammanlagt tror jag asg

2008-06-29 @ 00:01:42
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Cattis

dum dummare?

2008-06-30 @ 08:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0