★ Bilder i oändlighet

Jag förstår minte att vi ser så lugna ut på varenda kort? Haha...fasen, så var ju inte fallet, ett bra exempel på det är ju att Emelinda inte kommer ihåg att vi sa hej då ens *asg*

Men här kommer det lite smått och gott från lördagskvällen:



Ok, det där var visst inte från lördagskvällen. *asg* Men han är ju söt, ser
ut som han säger "Talking to me??"



Bästa Kenzie!



Jag och finaste Emelinda



Cattis, vad har du släppt lös för rykande bomb??



Eme och Maria



Marcus (balle) och David var mindre glada när Spanien gjorde 2-1



Mig själv...ser helt böjd ut. Bananhuve!



Ja, jag är lite ego...



Det var ett jäkla puffande, cigaretter så långt lungorna kunde nå...



Eme och Linda



Jag och min älskade make =)

Som sagt, jag förstår inte hur alla lyckades se så lugna och allvarliga ut?? Så var väl inte kvällen heller?? Eller hur tjejer? Haha, nästa gång får vi säga "Omelett" vid varje tagning. Hoho

Nu när jag ändå är varm i kläderna så måste jag sätta in korten från när Benjamin sov här:







Snacka om utslagna hjältar!

Nu ska jag klippa av mina naglar faktiskt, dom är för långa känner jag, så får de allt bli snäppet kortare..
Sen blir det nog bums i säng!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Sötnöten då :) Ja vi får la se om jag orkar komma till stadsloppet. Är ju finalen i fotbollen då så Larsa vill ju inte med o jag vet inte om jag är så sugen på att åka själv. Dessutom ska jag ju på massage den 28:e så jag skulle ju inte komma i väg förrän sent isf. Tror allt jag får bli hemma och packa inför flytten ist. Kan ju behövas!! Puss

2008-06-18 @ 06:46:10
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0