★ tjingeling

Snart dags för sängen. Trött som ett as. Har jobbat idag, va bra att det inte regnade något i Södertälje! Vilken tur att jag inte var så blöt när jag kom in till jobbet att det droppade om mig. Jätte bra att jag inte behövde ta av mig strumprona som droppade. Hoho. Jag var verkligen dränkt! Men i våran härliga värme på lilla Ur&Penn så torkade jag snabbt.

På Fredag direkt efter jobbet så bär det av till Katrineholm för att hämta hem Maxi. Min nya gosegris. Hoppas bara att han är en gosegris nu också ;) Det lär ju märkas...Hoho!
Han ska stå hos Camilla, ett stenkast härifrån, billigt och bra! Kommer bli kuuuuuuuul!!!  Förhoppningsvis...
Jag längtar så tills han kommer hem. Han behöver verkligen ompysslas...han behöver gå upp ca 100 Kg, klippas, trimmas, duschas och gosas. Ojojoj, vi ska bli bästisar han och jag =)
Men, han är 8 år och inte inriden, så jag har jobb framför mig. Men jag har ju ridit in en Tinker kille förut så jag har ju lite med mig i bagaget. Ska bli ett sjuhelsikes äventyr!

Jag är trött men vill inte gå och lägga mig...Men vafan ska jag göra uppe? haha...såååå kuuul är det ju inte.
Nä, duschen nästa...Lång dag imorrn!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Ojoj låter som du har lite jobb framför dig, hoppas det ska gå bra :)



Håller med om värmen på Ur & Penn, oavsett i vilken butik i vilken stad man än är inne i så är det alltid som en bastu hos Ur & Penn :P Mora är fan värst, där kan man inte vara inne på sommaren!!



Ah det ska bli fett skönt med diskmaskin vill jag lova :D

2008-07-01 @ 06:32:43
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0